5 Kedai Makan Tengahari Di Ajil

Hey, korang pernah dengar tak tentang Ajil, Malaysia? Kalau belum, korang kena cuba makan tengahari kat situ. Ajil ni bukan je tengara dengan keindahan alamnya, tapi makanan dia pun menjilat jari! Dari nasik dagang yang wangi dan lazat, sampai kepada keropok lekor yang rangup, semua ada kat sini. Kalau nak lagi meriah, cuba la nasi kerabu dengan kuah sambal belacan yang pedas giler tapi sedap. Nak cari mee bandung yang sedap? Jangan risau, Ajil pun ada! So, kalau korang suka makan, jomlah datang Ajil Malaysia untuk merasa sendiri kepelbagaian makanan dia.

Makan Tengahari Di Ajil

Jom menerokai kelezatan 5 tempat makan tengahari di Ajil Malaysia yang pasti akan menggugah selera anda!

1. Laila Restaurant

Laila Restaurant is known for its delicious food, fast service, and various options. The recommended dishes to try are the ikan siakap 3 rasa, sambal belacan, and the western dishes. The prices may be slightly expensive, but the overall dining experience is worth it.

  • Alamat:Jalan Ajil – Kuala Berang, 21700 Ajil, Terengganu, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin: 5:00 Petang – 12:00 Pagi, Selasa: Tutup, Rabu-Ahad: 5:00 Petang – 12:00 Pagi
  • Nombor Telefon:+60169805000

2. Warung Kak Ha Kg. Jak

Warung Kak Ha di Kg. Jak mempunyai makanan dan minuman yang patut dicuba. Sarapan di sini sangat best!

  • Alamat:No. 57, Kampung Jak, 21800 Ajil, Terengganu, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Jumaat: 7:00 Pagi – 12:00 Petang, 3:00 – 7:00 Petang, Sabtu: Tutup, Ahad: 7:00 Pagi – 12:00 Petang, 3:00 – 7:00 Petang
  • Nombor Telefon:None

3. Kedai Makan Kak Ha

Kedai Makan Kak Ha menyediakan makanan dan minuman yang terbaik.

  • Alamat:Jalan Ajil – Kuala Berang, Kampung Batu 23, 21700 Ajil, Terengganu, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Khamis: 7:30 Pagi – 4:30 Petang, Jumaat-Sabtu: Tutup, Ahad: 7:30 Pagi – 4:30 Petang
  • Nombor Telefon:+60139515774

4. Warung Warisan Lejen

Warung Warisan Lejen adalah tempat makan yang luar biasa! Terdapat pelbagai hidangan yang wajib dicuba. Dua hidangan terbaik yang patut dicuba ialah nasi lemak ayam goreng dan teh tarik. Harganya berpatutan dan rasanya sedap serta berbaloi-baloi.

  • Alamat:PT 8275, Taman Ajil Perdana, 21800 Ajil, Terengganu, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Rabu: 1:00 – 6:30 Petang, Khamis-Jumaat: Tutup, Sabtu-Ahad: 1:00 – 6:30 Petang
  • Nombor Telefon:+601116144610

5 BEST Tempat Makan Tengahari Di Ajil:

  • Laila Restaurant
  • Warung Kak Ha Kg. Jak
  • Kedai Makan Kak Ha
  • Warung Warisan Lejen
  • Restoran Man Mee Udang
Baca Juga  10 Kedai Makan Tengahari Di Subang Jaya

Leave a Comment