6 Kedai Nasi Lemak Sedap Di Puchong

Peh! Kalau korang cari nasi lemak sedap kat Puchong, Malaysia, jangan risau, bro! Kali ni aku nak kongsi dengan korang 6 kedai nasi lemak yang memang Terbaik Giler! Sedap boleh gigit jari tau! Kalau korang suka nasi lemak yang lemak berkrim, ayam goreng rangup, sambal pedas meletop, dan telur mata lembut, maka tempat ni memang tak boleh dilepaskan! Dari gerai kecil sampai kedai besar, semua ada! Jangan main-main, Puchong ni memang surganya nasi lemak sedap. Sapa yang dah pernah cuba, memang agree, tak tipu! Jom kita explore dan pecah perut makan nasi lemak sampai licin! Burp!

Nasi Lemak Sedap Di Puchong

Mari kongsikan 6 gerai Nasi Lemak di Puchong yang sungguh sedap! Mesti terliur nak cuba khasiatnya!

1. Nasi Lemak Daun Pisang Nuarina

Nasi Lemak Daun Pisang Nuarina, delicious, everything is good, roti canai available, favourite is nasi lemak and ayam rendang, looks like mamak restaurant, near to where I live, good food, reasonable prices, Puchong’s best nasi lemak, rude service, unhygienic presentation, decent rice, thick sambal, dry and hard fried chicken, acceptable beef and sotong.

Nasi Lemak Daun Pisang Nuarina
  • Alamat:No. 41G, Jalan Tpk 2/8, Taman Perindustrian Kinrara, 47180 Puchong, Selangor, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin: Tutup, Selasa-Ahad: 6:30 Pagi – 4:30 Petang
  • Nombor Telefon:+60122282290

2. Nasi Lemak Legasi 1996

Nasi Lemak Legasi 1996 adalah kedai makanan yang menawarkan pelbagai kelebihan, seperti:
– Nasi lemak yang sedap, berlemak dan banyak bilis kacang.
– Kedai ini mempunyai suasana yang selesa dengan wifi dan TV.
– Mereka menyediakan pelbagai lauk seperti nasi lemak lobster dan sotong crispy.
– Harga mungkin agak mahal tetapi berbaloi dengan rasa dan kualiti makanan, terutamanya lauk paru dan ayam rendang.
– Meskipun tempatnya tidak begitu selesa untuk makan di kedai, ia sesuai untuk take-away atau penghantaran.
– Secara keseluruhannya, kedai ini adalah tempat yang terbaik untuk menikmati nasi lemak yang autentik.

Nasi Lemak Legasi 1996
  • Alamat:Pusat Bandar, 16, Jalan PU 7/3, Taman Puchong Utama, 47100 Puchong, Selangor, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Ahad: 8:00 Pagi – 10:00 Petang
  • Nombor Telefon:+60123030226

3. NLC Nasi Lemak Corner

Kelebihan NLC (Nasi Lemak Corner):
1. Makanan yang sangat sedap
2. Tempat yang menyenangkan untuk makan
3. Berbagai pilihan hidangan nasi lemak
4. Hidangan yang berkualitas tinggi
5. Hidangan yang berbaloi dengan harganya
6. Pelayanan yang baik
7. Lokasi yang strategik
8. Suasana yang bersahabat
9. Rempah dan bahan-bahan yang berkualitas
10. Menyediakan hidangan nasi lemak dengan variasi yang beragam.
11. Pilihan pelengkap seperti ikan bilis, telur, sambal dan banyak lagi.
12. Menu yang disesuaikan dengan selera pelanggan.
13. Ramai orang memuji makanan di sini.
14. Kawasan makan yang bersih dan terjaga dengan baik.
15. Hidangan yang menyediakan rasa yang sedap dan autentik.

NLC Nasi Lemak Corner
  • Alamat:No 2 Jalan Permai 2,Taman Puchong Permai, 47100 Puchong, Selangor, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Ahad: 12:00 Pagi – 2:30 Petang, 4:30 Petang – 12:00 Pagi
  • Nombor Telefon:+60196799969

4. Nasi Lemak Kak Yah

Kelebihan Nasi Lemak Kak Yah:
1. Rasanya yang sedap membuat orang beratur panjang, termasuk pada hari biasa.
2. Pelbagai jenis kuih yang boleh dipilih.
3. Kopi Tarik yang sangat sedap.
4. Nasi goreng cili hijau yang terangkat.
5. Nasi lemak yang disajikan bersama lauk-pauk.
6. Penjualannya termasuk kuih muih yang lengkap.
7. Buka seawal 6.30 pagi, memuaskan hati pelanggan.

Nasi Lemak Kak Yah
  • Alamat:Jalan Putra Perdana 2/1, Taman Putra Perdana, 47130 Puchong, Selangor, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Ahad: 6:30 Pagi – 12:30 Petang
  • Nombor Telefon:None

5. Nasi Lemak Kak Nah

Kelebihan Nasi Lemak Kak Nah:
1. Sedap sate di sini
2. Harganya berpatutan
3. Sambal nasi lemak sangat sedap
4. Nasi lemak yang sangat enak
5. Pelbagai jenis pilihan
6. Harganya sangat murah
7. Direkomenkan

Nasi Lemak Kak Nah
  • Alamat:Taman Puchong Indah, 47100 Puchong, Selangor, Malaysia
  • Waktu Operasi:Isnin-Ahad: 7:00 – 11:00 Pagi
  • Nombor Telefon:+60193925557

5 Kedai Nasi Lemak Sedap Di Puchong:

  • Nasi Lemak Daun Pisang Nuarina
  • Nasi Lemak Legasi 1996
  • NLC Nasi Lemak Corner
  • Nasi Lemak Kak Yah
  • Nasi Lemak Kak Nah
Baca Juga  15 Kedai Nasi Lemak Di Johor Bahru

Leave a Comment